Tvrtka Infobip, član THGK u Sarajevu je krenula u izgradnju svog trećeg kampusa koji će, prema prvim informacijama, biti veći od onog u Vodnjanu te blizu najvećeg, onog koji se gradi u Zagrebu. Vodeća hrvatska softverska tvrtka je na javnom natječaju kupila četiri građevinske parcele ukupne površine 4230 kvadrata.
Vrijednost ugovora je oko 1,9 milijuna kuna. Kampus u Sarajevu prostirat će se na 8500 kvadrata. Trenutačno, tvrtka Sarajevu zapošljava oko 160 stručnjaka, a s ovom investicijom taj broj će porasti na više od 500 ljudi.
Ako su ove informacije točne, onda je to najveća IT investicija u BiH unazad desetljeća. Infobip je već krenuo u proces izbora arhitektonskog rješenja za novi kampus te bi trebao biti zaključen u sljedeća dva mjeseca. Iako još nije poznato kolika će biti ukupna vrijednost projekta u Sarajevu, za primjer, novi kampus u Zagrebu je ulaganje teško 120 milijuna kuna.
Širenje u Sarajevu dio je sve jačeg regionalnog pozicioniranja Infobipa, čime si tvrtka jača bazu u pripremi za izlazak na burzu u New Yorku u idućih nekoliko godina sukladno najavama koje je iznio suosnivač i direktor kompanije Silvio Kutić.
Infobipov kampus u Vodnjanu prostire se na ukupno 17.000 kvadrata, a u raspoloživom poslovnom prostoru ima kapacitet od 5600 kvadrata namijenjenih za dvjestotinjak zaposlenika. Kampus u Zagrebu, koji se gradi u Svetoj Klari i koji će biti najveći, prostire se na 20.000 kvadrata i imat će čak 11.900 kvadrata poslovnog prostora na sedam etaža.
Infobip je trenutno u velikoj ekspanziji te im je do 2022. godine cilj udvostručiti broj zaposlenika na brojku od oko 4500, pri čemu se najveći rast broja očekuje upravo u regiji. Kompanija je dosad otvorila 67 ureda na svim kontinentima osim Antarktike. U BiH, uz Sarajevo, Infobip ima novi ured i u Tuzli gdje radi 25 stručnjaka.
Infobip je u svega sedam godina narastao od nula do sto milijuna dolara prihoda čime je jedan od deset najbržerastućih B2B softverskih kompanija na svijetu. U 2018. godini imao je prihod od 484 milijuna dolara (434 mil. eura), a procjenjuje se da je lani dosegnuo razinu svog glavnog konkurenta, američkog Twillia, čiji se godišnji prihod kreće oko 650 milijuna dolara i čija je tržišna vrijednost 17,24 milijardi dolara.