U okviru obilježavanja 20. obljetnice održavanja filmskog festivala „Udine Film Festival“, 27. travnja 2018. godine, Centro Espressioni Cinematografiche te Fondo Audiovisivo del Friuli Venezia Giulia organiziraju događanje pod nazivom „Product placement: opportunity to increase brand awareness in EU and Asia within the frame of the Udine Far East Film Festival“. Događaj je posvećen azijskoj kinematografiji i najveće je događanje takve vrste u Europi i predstavlja mogućnost spajanja azijskih i europskih sudionika iz relevantnih područja.
U okviru događanja održat će se i B2B poslovni susreti namijenjeni svim tvrtkama koje se bave filmskom produkcijom, svim malim i srednjim poduzećima zainteresiranim za plasiranje svojih brendiranih proizvoda u Europi i Aziji.
Prihvatljivi sudionici su iz područja komunikacija, IT usluga, sporta i zabave, tekstila i ostalih.
Registracija je otvorena do 16. travnja, a registrirati se možete putem poveznice .
Mjesto održavanja: Trgovačka komora Udine, Via Elio Morpurgo, 4, 33100 Udine UD, Italija
Više informacija o događanju možete pronaći na web stranici događanja: http://www.b2fair.com/product-…